Інформація
про використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем, комунікаційних систем та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання у Глибоківському ліцеї
2023/2024 навчальний рік
ПІБ учителя | Предмет, який викладає | Форма подачі нового матеріалу | Форми закріплення матеріалів | Перевірка д/з | Організація поточного контроля знань | Організація тематичного контроля знань | Потреба вчителя в організації для нього тренінгу (конкретно) |
Кротова Ірина Василівна | Хімія Біологія | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype, Zoom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта» | |
Воскобойнікова Наталія Андріївна | Математика Фізика | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Zoom | Тестові форми з використанням освітньої платформи «Online Test Pad», опитування Zoom, опитування на платформі Google classroom | У вигляді самостійних, контрольних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Zoom, опитування на платформі Google classroom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн тести | Тестові форми з використанням освітньої платформи Google classroom, індивідуальні контрольні завдання через соціальні мережі Viber, Telegram | |
Шмельова Яна Михайлівна | Початкова освіта 2 клас Фізика Інформатика | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype, Zoom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок» та «Online Test Pad», опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», «Online Test Pad», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», «Online Test Pad» | |
Трішечкіна Тетяна Сергіївна | Українська мова і література Зарубіжна література | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom m | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітньої платформи Google classroom | |
Безпарточна Вікторія Олександрівна | Біологія Основи здоров'я | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді конспектів через соціальну мережу Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Зінченко Ірина Анатоліївна | Історія Захист України | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Богуш Лілія Вікторівна | Фізика | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Стешенко Людмила Юріївна Світлична Анна Олександрівна | Англійська мова | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Кубась Олена Миколаївна | Українська мова і література Образотворче мистецтво Мистецтво | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Skype | Тестові форми з використанням опитування Skype, міні-тести, опитування на платформі Google classroom | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, опитування на платформі Google classroom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «Всеосвіта», Google classroom | |
Боровик Тетяна Едуардівна | Географія Трудове навчання | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Пуляєва Світлана Миколаївна | Фізична культура | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних робіт | У вигляді відповідей на питання через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype Запис відео «Фізкульт-хвилинки», Запис відеоруханок | Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних робіт | |
Прядко Володимир Іванович | Захист України | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «Всеосвіта» | Через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ Google classroom | |
Галицька Ганна Олександрівна | Математика Фізика Інформатика | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, Zoom, міні-тести на платформі Google classroom | У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести, опитування на платформі Google classroom | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «Всеосвіта» | |
Стецько Олександра Іванівна | Математика | З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок» | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», відеоконференції – опитування через Viber, Skype | Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта» | |
Уварова Юлія Василівна | Початкова освіта, 1 клас | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних завдань | Онлайн опитування Skype | |||
Герасимова Наталія Леонідівна | Початкова освіта, 3клас Музичне мистецтво | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype | Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» | У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Тестові форми з використанням соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Таран Наталія Миколаївна | Початкова освіта, 4 клас | З використанням технологій дистанційного навчання: програми Zoom | Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних завдань | У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Онлайн опитування Skype | Тестові форми з використанням соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype | Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom |
Коментарi