Інформація

про використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем, комунікаційних систем та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання у Глибоківському ліцеї

2023/2024 навчальний рік

ПІБ учителя Предмет, який викладає Форма подачі нового матеріалу Форми закріплення матеріалів Перевірка д/з Організація поточного контроля знань Організація тематичного контроля знань Потреба вчителя в організації для нього тренінгу (конкретно)
Кротова Ірина Василівна Хімія Біологія З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype, Zoom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта»
Воскобойнікова Наталія Андріївна Математика
Фізика
З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Zoom Тестові форми з використанням освітньої платформи «Online Test Pad», опитування Zoom, опитування на платформі Google classroom У вигляді самостійних, контрольних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Zoom, опитування на платформі Google classroom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн тести Тестові форми з використанням освітньої платформи Google classroom, індивідуальні контрольні завдання через соціальні мережі Viber, Telegram
Шмельова Яна Михайлівна Початкова освіта
2 клас

Фізика Інформатика
З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype, Zoom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок» та «Online Test Pad», опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», «Online Test Pad», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», «Online Test Pad»
Трішечкіна Тетяна Сергіївна Українська мова і література Зарубіжна література З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок», опитування на платформі Google classroom m Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції захисту навчальних проектів через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітньої платформи Google classroom
Безпарточна Вікторія Олександрівна Біологія
Основи здоров'я


З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді конспектів через соціальну мережу Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Зінченко
Ірина Анатоліївна
Історія
Захист України
З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Богуш Лілія ВікторівнаФізика З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Стешенко Людмила Юріївна

Світлична Анна Олександрівна
Англійська мова З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Кубась Олена Миколаївна Українська мова і література

Образотворче мистецтво

Мистецтво
З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Skype Тестові форми з використанням опитування Skype, міні-тести, опитування на платформі Google classroom У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, опитування на платформі Google classroom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «Всеосвіта», Google classroom
Боровик Тетяна Едуардівна Географія

Трудове навчання
З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді конспектів через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype, через соціальну мережу Viber Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Пуляєва Світлана Миколаївна Фізична культура З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних робіт У вигляді відповідей на питання через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Запис відео «Фізкульт-хвилинки», Запис відеоруханок Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних робіт
Прядко Володимир Іванович Захист України З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «Всеосвіта» Через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ Google classroom
Галицька Ганна Олександрівна Математика Фізика
Інформатика
З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, Zoom, міні-тести на платформі Google classroom У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести, опитування на платформі Google classroom Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», онлайн кросворди, відеоконференції через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «Всеосвіта»
Стецько Олександра Іванівна Математика З використанням технологій дистанційного навчання: платформа Google classroom, програми Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», опитування Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, Telegram, онлайн опитування Skype, Zoom, міні-тести на освітній платформі «На урок» Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», відеоконференції – опитування через Viber, Skype Тестові форми з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта»
Уварова Юлія Василівна Початкова освіта, 1 клас З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних завдань Онлайн опитування Skype
Герасимова Наталія Леонідівна Початкова освіта, 3клас

Музичне мистецтво
З використанням технологій дистанційного навчання: програми Skype Опитування у Skype, міні-тести на освітній платформі «На урок» У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Тестові форми з використанням соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Таран Наталія Миколаївна Початкова освіта, 4 клас З використанням технологій дистанційного навчання: програми Zoom Опитування у Skype, через соціальні мережі Viber, Telegram – фото індивідуальних завдань У вигляді індивідуальних завдань через соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Онлайн опитування Skype Тестові форми з використанням соціальні мережі Viber, онлайн опитування Skype Створення онлайн тестів з використанням освітніх платформ «На урок», «Всеосвіта», Google classroom
Кiлькiсть переглядiв: 258

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.