Моніторинг якості освіти

У лютому 2023 року Державною службою якістю освіти України проводився моніторинг якості освітньої діяльності у КЗ "Глибоківський ліцей", за результатами якого було складено аналітичну довідку (№ 01-23/757 від 22.04.2023).

Проаналізувавши Освітню програму закладу за 2022/2023 н.р. та аналітичну довідку ДСЯО у можна зробити наступні висновки:

- головні чинники, які заважали здобувачам освіти здобувати якісну освіту – це відключення електроенергії, низька швидкість Інтернету або відсутність до нього;

- постійні повітряні тривоги та втомленість від дистанційного навчання, виснаження здобувачів освіти, у більшості учнів не було відповідних умов для навчання;

- з’ясовано, що на кінець 2022/2023 навчального року в порівнянні з початком поточного року кількість учнів, які виходили наонлайн уроки, значно зменшився;

- 10 здобувачів освіти перейшли на заочну форму здобуття повної загальної середньої освіти.

Незважаючи на всі чинники освітні послуги у ліцеї надавалися та на 100% були виконані Навчальний план та Освітня програма. Предмети інваріантної складової річного навчального плану у 2022/2023 навчальному році виконано повністю. Освітній процес у 2022/2023 н.р. здійснювався в синхронному та асинхронному режимах.

Наприкінці навчального року всі здобувачі освіти успішно пройшли річне оцінювання з усіх навчальних предметів.

Всі вище зазначені чинники та висновки були проаналізовані та враховані при складанні Освітньої програми закладу на 2023/2024 навчальний рік.

На кінець 2022/2023 навчального року в закладі освіти навчалося 176 учнів у 11 класах денної форми навчання і 25 учнів у групах 9-12 класів із заочною формою навчання. УСІ УЧНІ ПЕРЕВЕДЕНІ до наступного класу ЧИ закінчили школУ. Із 117 учнів 2-10 класів 13 учнів ліцею закінчили навчальний рік із високим рівнем навчальних досягнень з усіх навчальних предметів – 9,7 %. Отримали:

- свідоцтв звичайного зразка – 27, СВІДОЦТВО З ВІДЗНАКОЮ-2,3 УЧНІ отримали ЗОЛОТУ медаль.

Учні 4, 9 класів звільнені від ДПА.

Не атестованих учнів немає.

Результати навчальних досягнень учнів ліцею за останні п’ять років виглядають так:

Навчальні роки Високий Достатній Середній Початковий
2018/2019 6 6,1 % 32 33,5% 48 49 % 10 11,4%
2019/2020 7 6,3 % 34 33,3 % 52 50 % 11 10,4%
2020/2021 7 5,4 % 49 37,4 % 62 47,3 % 13 9,9 %
2021/2022 6 4,1% 52 35,6% 76 52,1% 12 8,2%
2022/2023 15 9,7% 47 30,3% 83 53,5% 13 6,5%


Дані таблиці говорять про збільшення кількості учнів, які навчаються на середньому рівні (83 учнів, що складає 53,5 % у порівнянні з минулим роком - 76 учнів, що складає 52,1% від загальної кількості учнів). На високому та достатньому рівні навчається 62 учня (40%), що більше, ніж у 2020/2021 навчальному році.

Аналіз навчальних досягнень учнів початкової ланки освіти

Заклад І ступеня включає чотири класи, в яких навчалося 58 учні, усі вони переведені до наступних класів.

Результати навчальних досягнень учнів 4 класів у 2022/2023 навчальному році

клас Кількість учнів Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
4 19 2(11%) 9 (47 %) 8 (42 %) -

У 4 класі початкової ланки освіти у 2022/2023 навчальному році 19 учнів навчається на достатньому рівні, що складає 81 % від атестованих учнів початкової ланки. 3 учня мають високий рівень навчальних досягнень з усіх навчальних предметів, що складає 10 % від атестованих учнів І ступеня освіти. Вчителям початкової ланки освіти необхідно звернути увагу на роботу з обдарованими учнями.

Результати навчальних досягнень учнів 4 класу у порівнянні з минулим роком свідчать про стабільність у роботі вчителів початкової ланки освіти.

Двічі на рік адміністрацією ліцею було перевірено стан техніки читання в учнів 4 класу. Більшість учнів на достатньому і високому рівні виконали своє завдання, у більшості учнів сформовані навички монологічного і діалогічного мовлення, під час співбесіди вони продемонстрували високу ерудицію і всебічний загальний розвиток, здатність висловлювати свій погляд з приводу прочитаного, володіння достатнім словниковим запасом. Усе це є наслідком копіткої і систематичної роботи вчителів Таран Н.М.(4 клас).

Клас К-ть учнів І семестр ІІ семестр
Висок. Достат Серед. Почат. Висок. Достат Серед. Почат.
-
4 19 2 7 10 - 5 8 6 -
-

Позитивним є те, що учні 4 класу на кінець навчального року показали високий та достатній рівень техніки читання, відсутні учні, які читають на початковому рівні.

Аналіз навчальних досягнень учнів 5-9 класів

Заклад ІІ ступеня (5-9 класи) включає 59 учнів, з них закінчили навчальний рік і переведені до наступних класів з такими результатами:

Кількість учнів Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
5-9 класи 59 5 (8 %) 21 (36 %) 27 (46 %) 6 (10 %)

Результати таблиці свідчать про те, що у порівнянні з минулим роком спостерігається тенденція до збереження кількості учнів, які мають певні рівні навчальних досягнень з окремих предметів. Це говорить про те, що педагогічний колектив працює стабільно.

Протягом навчального року з метою впровадження Державного стандарту старшої школи, профільних предметів, розподілу варіативної складової навчального плану на 2021/2022 навчальний рік, адміністрацією ліцею було вивчено рівень навчальних досягнень з предметів, проведено анкетування учнів, батьків, обговорення питань профілізації на нарадах при директорі. Внаслідок проведеного аналізу слід зазначити, що учні класів мають інтерес до вивчення математики, української мови, біології, інформатики, історії, що було враховано при складанні робочого навчального плану, розподілу годин варіативної складової, курсів за вибором.

У 2023/2024 навчальному році планується продовження роботи з поділу класів на профільні групи під час вивчення профільних предметів. Учні 10-11 класів будуть вивчатьпрофільні предмети: 10 клас – «Українська мова та література», 11 клас – математика).

Аналіз навчальних досягнень учнів старшої ланки освіти

Заклад ІІІ ступеня включає два класи, кількість учнів – 24

Кількість учнів Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
10, 11 класи 24 1 (4%) 6 (28 %) 16 (64%) _1 (4%)

У порівнянні з минулим роком у поточному навчальному році зменшився відсоток учнів, які показують високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів. Та разом із цим зменшився відсоток учнів, які мають навчальні досягнення з певних предметів на початковому рівні.

Стан навчальних досягнень учнів зумовлений цілим рядом об’єктивних і суб’єктивних причин. Зокрема це:

· нестача нових підручників, атласів і контурних карт з географії, біології та історії, хімії;

· дефіцит хімічних реактивів та хімічного посуду для практичних і лабораторних робіт з хімії, біології;

· відсутність коштів на навчальні дискети з предметів;

· ліміт коштів на передплату періодичних видань, недостатнє забезпечення методичною та інформаційною літературою;

· відсутність волейбольних, футбольних та баскетбольних м’ячів, іншого спортивного обладнання;

· невідповідність матеріальної бази вимогам сьогодення;

· відсутність комп’ютерної техніки в навчальних кабінетах, у кабінетах початкової освіти;

· вчителі-предметники не завжди враховують вимоги сьогодення щодо використання інновацій у навчально-виховному процесі, щодо побудови структури сучасного уроку;

· недостатньо активно впроваджуються в освітній процес новинки психологічної науки.

Результативність роботи закладу визначається кількістю учнів, нагороджених Похвальними грамотами (37), Похвальними листами (1).

Кiлькiсть переглядiв: 933

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.